Business Case

Een digitale boost voor Fruity Line’s werkenbij-website

A simple image that showcases the entire brandbook.
  • Sterke employer branding en een vloeiende candidate journey

    De nieuwe werkenbij-website van Fruity Line maakt het voor kandidaten eenvoudig om vacatures te bekijken, meer te weten te komen over de bedrijfscultuur en direct te solliciteren. De visuele identiteit en advertenties versterken de employer branding van Fruity Line, waardoor het bedrijf zich onderscheidt in de drukke arbeidsmarkt. Deze digitale verandering zorgt voor een vlotte candidate journey en bouwt een sterke band op met potentiële medewerkers.

  • Een vernieuwde ervaring voor kandidaten en toekomstige medewerkers

    Voor Fruity Line, een dynamisch bedrijf met een passie voor vers, creëerden we een compleet nieuwe digitale ervaring voor hun werkenbij-website. Dit omvatte een op maat ontworpen UX/UI-website, ad creatives en een stijlhandleiding die precies aansluit bij hun merkidentiteit. We hebben de website zo ingericht dat deze makkelijk te gebruiken is, waardoor kandidaten eenvoudig kunnen solliciteren. Dit zorgt ervoor dat FruityLine op een efficiënte manier het juiste talent aantrekt.

    Zelfde problemen? Neem contact met ons op